2013年2月5日星期二

ugg halendi sandaler brun 1762 gjenopprette gamle måter

Alle kom Cining Gong, så mange sitter. "Emperor, billige uggs at jenta ropte til meg å se på, og jeg har hørt at denne jenta har nylig blitt mye longchamp outlet, ah, virkelig forstå reglene." Bare satte seg den gamle ugg kone kunne ikke vente med å begynne å rope på, men heldigvis dette svelge heller ikke at svalene.

"Nei, Eniang ah, men også kan gjøre det, jeg bare ønsker å ta en titt på den jenta uggs norge fornuftig ennå? Way, samt barna bringe den til meg, min lille barnebarn oldebarn, jeg vil ha dem til døden. "gamle damen kan ikke glemme barna.Snart ble Prince Edward med tre små Douding og over, Prince 15 høvdinger huset holder den fjerde eldste amme holder den lille prinsessen og ugg Mian Yi.

Ammen "hilsen til dronningmoren, dronning mor heldig". Prinsens barnet til ved siden av damen respektfullt linje seremoni, den gamle damen glemt for øyeblikket reaksjon, min Gud, dette er kjærlighet det øyeblikket i trøbbel uggs på nett? Hvordan kan du gjøre en slik standard handling, rett og slett umulig? Si ugg kroppen hvordan du har en så edel temperament? Den gamle damen kan ikke tenke på en grunn, og til slutt kan bare konkludere med at ikke vet noe, tvil ingenting. "Bare si ugg er hennes palass prinsesse prøvetid. Hadde det vært lov å kjenne vår store Kongelige Høyhet Prins anslått var oppkast blod.

没有评论:

发表评论